Pages

18 Mart 2014 Salı

Lavanta Keselerim :)

Herkese merhabalaar :)
Bugün eve gidip bloga yazı yazmalıyım diye düşündüm durdum. Havanın güzelliğinden sanırım mutluyum :) 
Dün akşam eskiden staj hocam olan şimdi çok yakın olduğumuz canımın kızının doğum günü hazırlıklarını yaptık. 2 hafta var doğum gününe ama ben lavanta keselerini yaptım onunla da yapıştırmalarını falan hallettik. Yaptığımız lavanta keselerini, kızı için yaptığım tütüyle birlikte paylaşacağım :) Neyse ben evde böyle boş dururken düşündüm herkes yapmış ben niye yapmayayım dedim ve işe koyuldum :) Üç tane yaptım ikisini hocama verdim. :)


Ben, Nehir ve Hocam :)




Nasıl olmuşlar sizceee :)
İnstagramdan takip için tııık
Twitterdan takip için tık tık



3 yorum:

  1. Merhaba,
    Çok dekoratif ve şirin olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, çok tatlı görünüyorlar yapasım geldi, baş kısmı için kullandığınız kumaşı öğrenebilir miyim :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...