Pages

16 Mart 2014 Pazar

Dondurma Temalı Parti (İce-Cream Party)

Herkese günaydııın
Sabahın erken saatinde yazıyorum size çünkü misafir gelicek ve hemen yazıp kaçacağım. Beni bu saatlerde uyanık biraz zor görürsünüz bugün ben de şaşırmaktayım :)
Bayağıdır aklımda olanı paylaşacağım siz de eminim seversiniz. 
Dondurma temalı parti resimelrini paylaşacağım. Yaza hazırlık :)

Bu ilk resimler yum yum banner :) 








Çadır şeklinde hazırlanan kartlar


Bayraklar diye geçmiş sitede ama bende su şişesi etiketi olarak da kullanılabilir :)


Etiketler


Su şişesi etiketi


8x10 Davetiye


4x6 Davetiye


Yemekler İçin Etiket 


Yuvarlak Etiketler



Bunlar da kağıt bardaklar :)

Benden şimdilik bu kadarcık. İnşallah işinize yarar :) 
İnstagramdan takip için tııık
Twitterdan takip için tık tık






2 yorum:

  1. canım bu kalıpları nereden alıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir site olmuyor ben karşıma çıkanı, beğendiklerimi kaydediyorum ama sitelere hiç dikkat etmiyorum.

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...