Pages

22 Kasım 2015 Pazar

Yoyo Yastığımmm :)


Merhaba merhaba merhabaaaaa
Bu güzel pazar gününü nasıl geçiriyorsunuz :) İnşallah avmlerde tıkılıp kalmıyorsunuzdur. Ben avmde tıkılıp kalmasam da evde tıkıldım :)  Belki biraz sonra sahile inerim çünkü hava çoook güzel. Sonra eve gelip ütü yapıcam bilinen pazar günü yanii :)
Bir haftadır bu yastığı bitirip yayınlamayı hayal ediyordum şükür bitirdim ve hayalimi gerçekleştirdim küçük de olsaaa :)
Ve yine ben uzatmak istemiyorum sıkmadan resimlere geçiyorumm 



Bu yoyo yastıklara bayılıyordum ve sonunda yaptım. Çok da kolay ayrıca :) Amaaa yapılışını öbür blogda paylaşacağım :)



Kenarları basit durmasın diye fırfır yaptım kumaştan fakat kumaşı katlamadan yaptım. İpleri çekebilir o yüzden overlok geçirtebilirsem geçirticem.



Pembe ponponlar da bir hoş oldu yahu :)



Düğmem baya vardı, çünkü babaannemden hatıraydı. Burada değerlendirdim çeyreğini :)



Bunları yazarken kocaman kocaman köpüklü kahvemi yudumluyoruuuum :) Haydin pazar günü bitmek üzere kalkın :)
Şimdiden iyi haftalaaar :)
Beni instagramdan takip etmek için buradan



0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...