Pages

4 Aralık 2013 Çarşamba

İnstagramdan Kareleeer


Merhabaaa
Aslında genelde instagramdayım ama bu aralar her gün yazı yazmaya çalışıyorum. Bu aralar burda da aktifim yani canlarım :D


Cumartesi günü üç halam da bize kahvaltıya geldiler ve bunlar da yapılanlar :) Elmalı pasta, kahvaltılık daha da vardı yani. Allah'a şükürler olsun :)



Siparişi bitirdim aslında ama koymaya fırstaım olmadı en kısa zamanda koyacağım. Bitmişi daha da harika oldu :)


Bunlar da tatlı krizim geldiğinde eşlik ediyorlar bana :)


Siparişlerimi bitirmeye çalışırkene çektiğim görüntü :) Bitirince güzel bir şey çıkacak sankim ortaya :) İnşallah tabi


Bu da yine tıkınmalarım. Farkındaysanız her yerde elmalı kurabiye. çünküm bizim evin vazgeçilmezidir o :) Bugün çarşıdan dolmuşla gelirken bir çocuk elinde cipsle eve gidiyordu bir canım çekti kii bene hemen küçüklerinden kaptım. Küçük aldım hem kilo hem cilt için :) Yoksa büyük alırsam hepsini yerim sonuç hiç de iyi olmuyor :)


Burda da siparişlerin bitimine az kala :)
Beni instagramdan takip etmek için burdan





0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...