Pages

27 Aralık 2013 Cuma

Gezmelerdeyim :)


Herkese merhabalar bu aralar boşlamış bulumaktayım :) Siparişlerimi yetiştirmeye çalışıyorum veee pazartesiden itibaren sınavlarım da başlıyor :( Dua edin bana.
Neyse çarşamba günü arkadaşıma davetliydim. Bu arkadaşım benim taaa ortaokuldan :) Öbürleri dershaneden. Hala görüşürüz biz onunla inşallah da devam eder böyle...



En sağdaki ortaokul arkadaşım :)


Damla'nın annesi bize neler neler yapmış :) Ben yaptım dese de ben inanmıyorum böreği kendisi yapmış sadece :) Pasta çok güzel ve çok kolay :) Tarifini veririm ama ilk kendim deneyeyim canlarımm
İşte o günden bu kadar öbür postumda da başka günümü anlatırım artıkın :)
Arayı açamamak dileğiyle. Allah'a emanet oluun...

2 yorum:

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...