Pages

2 Şubat 2017 Perşembe

Ezgi&Mehmet Söz (21.01.2017)

Herkese merhabaaaa
Vee tabiki uzun zamandır buralarda değildim. Hep gelicem gelicem diyorum ama gelemiyorum. Yoğunluğum bitiyor hemen yenisi peşine geliyor :) Çok şükür bunlara da. Okuldu koşturmaydı derken sözümüzü, nişanımızı yaptıkkk. Nişan fotoğraflarımızı alacağım, en yakın zamanda sizinle de paylaşacağımm :)
Söz masamı, hediyeliklerimi, pastamı, kurabiyelerimi, söz çikolatamı, bohçalarımı, tepsilerimi paylaşacağımm :)

Söz masam bu şekildeee her şeyi Samsun'dan aldım. internetten bazı şeylere güvenim olmuyor o yüzden internetten almadım.



Pembe giyindim. Aslında pembe olsun diye hiç düşünmemiştim elbise ararken çok aradık ilk baktığım buydu yine her zaman yaptığım gibi ilk aklımda olanı aldım :) Sade olsun istemiştim, tam istediğim gibi :)




Yüzüğüm takıldıktan sonra da 157684531 pozdan biri :))


Yüzük tepsimmm :) Ben çok beğendim :)


Damadın kahve tepsisi :)Tuzlu kahve koyacağım diye başının etini yedikten sonra şekeri bastım :) Şaşırdı tabiki :) Ağzımızın tadı bozulmasın...


Kahve hediye ettim.Herkes çok beğendi :)


Söz pastamı beğendim ama kurabiyelerimi hiç istediğim gibi yapmamışlardı. Hayaller hayatlar olmuştu resmen :))


Ben söz çikolatasında bu çikolataları istiyordum ama Mehmet'e hiç bir şey demedim. Eltim içimi okuyup sipariş vermiş :) Çok emeği geçti. Allah razı olsun ondan...



Kolonya getirmiş eltim, onu bile süslemişşş :)


Çeyiz sandığı yerine bavul aldım. Sandık evde boş boş duracaktı eminim :)


Makyaj, parfüm vs. var içerisinde :)


Nişan bohçalarımın hiç birini ben seçmedim hepsini eltim yapmış. Ba-yıl-dım her birine. Özene bezene hazırlamış, süslemişş






Benden bu kadarlık bir diğer postta görüşmek üzereee :) İnşallah nişan fotolarımla geleceğimmm :)
Nişan klibimiz yotube da var hemen yüklüyorummm :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...