Pages

24 Temmuz 2015 Cuma

Uzun Aradan Sonra Beeeen Safranbolu Gezisiyle :)

Herkeslere merhabaaa
Uzun mu uzun bir aradan sonra sizlerleyim
Gayet güzel güzel yazıyordum ama instagram çıktı ben yok olmaya başladım. Uzun aranın sebebi instagramdır. :)
Çok özledim buraları yoğunluğumdan da giremedim tabiki iş güç falan. Ama bundan sonra inşallah devamlı buralardayım :)
Geçenlerde Safranbolu'ya gittik onun postunu yapacağım. Gezi postu olacak yani :)
3. gelişim buraya ve gelmenizi şiddetle tavsiye ediyorum :)


      Safranbolu'nun Yörük Köyü burası. Böyle şeyler satılıyor çok güzel.



Bunlar bardak altlıkları 6 tanesi 10 TL aldım birkaç tane ben de :)


Yörük Köyü'nde bir mekan :)



Bu yastığa ayrı bayıldım. Kanaviçe aşığı olarak yapacağım sanırım :)






Selfie çekinmeden olmazdı tabiki :)



Otellin önü :)


Kardeşle selfie :)


Köyün yolları hep böyle. Çok güzel ama kaya kaya yürürken zorlanması kötü :))



Burası da Kristal Teras.Ben gitmedim korktum çünkü :) Arkamdaki cam terasa basıp manzaraya bakıyorsunuz ama çoğu kişi cesaret edemedi bizim gibi :)



Bu resmi çok sevdim. Ben farkettim gizliden çektim :) Annem ile babam


Eski tarihi evlerin içleri hep böyle. Eskiler o kadar ayrıntılı düşünüp yapmışlar ki her şeyi, anlatsam anlaşılmaz, gidip görmeniz lazım :)


Amasra yolu bu yoldan gelelim diye200 km virajli yollardan geldik. 5 saatlik yol 12 saat oldu. İlerideki yollar çok kötüydü geri de dönemedik. Ama bir an hiç bitmeyecek sandım :)


Bu kadarcııık :) Gelecek postta görüşmek üzere :)

Beni instagramdan takip etmek için buradan

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...