Pages

29 Ekim 2014 Çarşamba

Cumhuriyet Bayramınız Kutlu Olsun!

Merhabalaaar
Uzun bir aradan sonra yazdım çünkü ara verince kötü oluyor. Fırsatım varken hemen yazdım ben de :)
Bugün tatil olduğu için biz dün kutladık bayramımızı :) Benimkiler en küçük yaş oldukları için ayrı bir tatlı oldular, tam ısırmalıktılar. Arada kaptırıp, ısırdığım oluyor :)
Önce sınıf sınıf bahçemizdeki kamelyamıza geçtik, orda kutladık. İstiklal Marşını, andımızı, iki tane şiir ve marş söyledik. Marşla birlikte bayrak salladık. Çok hoşlarına gitti :) Hemeeeen resimlere geçiyorum lafı uzatmadan :)



Tatildeyiz ama ben yine onları özlüyorum :) 


Zar zor fotoğraf çekindik ama hiç biri de bakmamış ya :( Böyle peş peşe çektik ama nafile...


Biri baksa öbürü bakmıyor, durmuyorlar yerlerinde 2 dk :)


Marşla birlikte bayrak salladık :)
Bu kadarlık benden bir dahaki sefere ne zaman görüşürüz bilmiyorum ama inşallah en kısa zamanda :)
İyi tatilleeeer :)

Beni instagramdan takip etmek için buradan

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...