Pages

31 Ocak 2014 Cuma

Bilgisayar Sorunum ve İnstagram :)

Herkese selamlaar :) 
Bayağıdır burada yoktum bu sefer gizli gizli de takılmıyordum. Biraz moralim bozuldu. Bilgisayarımda size paylaşacağım bütün o parti şeyleri, resimlerim, beğenip kaydettiğim binlerce resim gitti :( Açtım bilgisayarı dosya açılmıyor ve çöp kutusuna atılmış. Babam baktı buna karşıdan biri girip kurcalamış falan dedi. Almış veya silmiş dedi :( Geri de gelmiyor format attı ama bilgisayarcı yapar belki geri getirir, inşallah :(
Neyse bu konu hakkında bilginiz varsa bana yardımcı olursanız çook seviniriim :)

Ben hep instagramdayım 7/24 :) Beni instagramdan takip edin :) 
Bakalım neler yapmışım instagramdaa 


Arkadaşlarla dört hafta önce 'Halam Geldi' filmine gitmiştik. O günden bir fotoğraf. 4 hafta diyorum instagrama bakarak söylerim :) Bir ay olmuş nerdeyse... Zaman çok çabuk geçiyoor ve biz hiç bir şey anlamıyoruuz. Filme gitmenizi tavsiye ederim mükemmeldi.



Sonra kendime alışveriş yaptım. Bundan önce bir trençkot aldım mangodan o zaman bu elbise (ben tunik yaptım) 80 tlydi. Ben 40 tlye kaptım hemen :)


Bu çatallarla yavaş yavaş takım yapacağım :) Puantiyeye hepimiz bayılıyoruzdur zaten :)


Biricik dostumla birlikte cupcake yaptık ki tarifini başka bir postta vereceğim :) Partilerde bunu yapabilirsiniz çok da kolay :)


Gezmelere gittim. Ayakkabılarımı da yeni aldım sayılır. Eskileri andırıyor ki ben severim eski tarzları. Siz sever misiniz?


Yine gezmelereden :)


Ebruli kek yaptım. Tadı mükemmel. Mercimek köftesini de hemen yanına annem yaptı sağolsun. :)


2. kere daha yaptım babam 'Ezgi hadi bir daha yap' diyince ben de kıramadım hemen yaptım. Herkes yine bayıldı. Tarıini diğer postta vereceğim yine merak etmeyiiin :) Şekli hele mükemmel :)


Bu da son fotoğrafım :) Romanı daha bitirmedim yakında bitiririm. Ben patiklerime bayıldım :) Komşum çeyizime yaptı ama ben fotoğraf için giyindim çaktırmayın annem görmesin :)))
İyi geceler hepinizeee :)
İnstagramdan takip için tııık
Twitterdan takip için tık tık



0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...