Pages

12 Aralık 2015 Cumartesi

Bir Cumartesi Günümden #2 (12.12.2015)

İyi akşamlar
Bir cumartesi günüm postunun ikincisini düzenlemek şart olmuştu :) Bugün gezdim gezdim gezdim :) Dolu dolu cumartesi geçti. Hafta sonu bitti bile işte :(
Bugün kahvaltıya gittik. En sevdiğim mekana ve en sevdiğim kişiyle :)


Bruncha giderken selfiesiz olmazdı zaten :)


Aç aç beklerken açlığımı unutayım diye ayak pozu çekmiş olabilirim :)


Veee geldi işte en sevdiğim bölüm :) Tıka basa doyduk resmen :)


Mekan güzel olunca resim de çekindim işte napim :)


Ayrıntılaaar :) Duvarlardan bir kaçı. Bazı duvarlarda başka süsler var, onları çekemedim :)



Bizim camdan gözüken balkon görüntüsü. Sahilde bir yer ama bu cam sahile bakmıyor :)


Cafenin dıştan görüntüsü. Çok beğeniyorum her yer beyaz, ayrıntılar mavili. Huzur veriyor, tam benlik :)


Mangal'dan çıkıp Yeşilyurt Alışveriş Merkezine gittik. Biraz gezdik, sonra oradan kültür merkezine gidip kütüphaneye uğradık. Ama alacağımız türden hiç bir şey olmayınca eli boş geri döndük :)
Sahilden yürüyelim dedik, kahve içmeye geçtik sonra :)
Bu mekanın kahve servisi hep böyle otantik ve çok şık :) Kahveleri içip bize geçtik.
Bu şekilde cumartesi günümün sonuna geldik. İşte şuan yorgun yorgun yazıyorum. Çalışmaktan değil ama gezmekten :)
Bir sonraki postum "Frozen Doğum Günü Süslemeleri" olacak sakın kaçırmayın benden demesi ;)
Beni instagramdan takip etmek için buradan
Bir önceki postum: Diy: Kar Taneleri / Snowflakes :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...