Pages

14 Nisan 2014 Pazartesi

Lisedeki Kızlarla Buluştuuk :) (Mangal ve Özsüt)

Herkese merhabalaaar :) 
Konu başlığından hemen giriş yapıyorum. Uzatmadan çünkü resim bol. Dün liseden kızlarla buluştuk. Harika bir gündü. Resimlerle birlikte anlatayım, neler yapmışız bakın ;)


Mekan çok güzel. 'Mangal'
Kahvaltıya da gitmiştim geçenlerde. Her yer bembeyaz.



Bu bahçenin bir kısmı sadece bu tarafı çekebildim. Kahvaltıya gittiğimizde hava soğuk diye bahçesine oturamamıştık içerisi kadar bahçesi de bir harika.




Güldük, kahkahalar havada uçuştu. Bizim laflarımız bahçedekilerin de kulaklarındaydı hele bazılarının gözleri de hiç ayrılmaksızın bizdeydi :))


Bir sürü çeşit vardı fakat köfte ekmeği güzelmiş onu seçtim :) Tadı da güzeldi.


Yedik sonra çay içtik. İlk defa bir yerde istediğim gibi çay geldi. Açık :) 


Oradan 'Özsüt'e geçtik :) Lisedekilerden birinin doğum günü geçeli bayağı oldu fakat 3 gün 3 gece doğum günü kutlandı :) Video bile yaptık. İyi ki doğdun Büşra diye :) 


Pastanın görünüşü güzel ama tadını çok beğenmedim açıkcası :)
Bu kadarcık. Eğer Samsun'a gelecek olursanız Mangal'a gitmenizi tavsiye ederim. ;)
Herkese hayırlı haftalar olsun. Benim vize haftam ama ben böyle geziniyorum işte :))
Beni instagramdan takip etmek için buradan

2 yorum:

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...