Pages

10 Kasım 2013 Pazar

Amerikan Servislerim ve E-tesettür Alışverişim :)


Merhabalar dostlarım :)
İyisinizdir inşallah. Ben iyiyim herkes hasta ben olmadım Allah'a şükür :)
İnstagramdan görüntülerimi ve yaptığım amerikan servislerimi göstereceğim :)


e-tesettür'den iki kere alışveriş yaptım bir kot elbise aldım bir de bu kapı aldım ki bu kap Kayra ürünüdür. İndirimdeydi bende kaptım hemen :)








amerikan servislerim de bunlar. Sipariş için, ezgiozen1994@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)
Her türlü kumaştan yapılır. Daha da yaptıklarım var ama fotolarını daha çekemedim :)





Bu üstü hindistan cevizli kurabiye :)


Bunlar da instagramdan resimlerim :) İskenderi annem yaptı ileriki zamanlarda isterseniz tarifini veririm :)
Hindistan ceviz dolgulu kurabiyelerimin de tarifini öbür postumda vereceğim. Tadı bir harikadır :)

Beni instagramdan takip etmek için burdan
Çekilişe katılmak için burdan




6 yorum:

  1. Güzel kareler.Amerikan servisine de bayıldım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. selam blogunu çok beğendim emeğine sağlık takibe alıyorum. bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker şeyler yapıyorsun bence :) Böyle şeyler yetenek ister ve sende varda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim çok mutlu oldum :) Ama herkes yapabilir ya denerseniz yaparsınız illaki :)

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...