Pages

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Kek Standları :) #Denemesi sizden yayınlaması benden :)

Selamun aleyküm herkeseee :)
Bayadır yazmadım yazasım gelmiyor nedense...
Son arife günümüze girdik ve ramazanda ha bitti bitiyor diyerek geçti gitti valla... Zaman su gibi akıp gidiyor.
Sahurda yazayim bari de yük kalksın dedim :)
Kek standlarını göstericem o kadar şekerlerkiiii. Çok güzel örnekler var hatta kalıpları da var siz yapın diyee :) Hemen paylaşıyorum :)






Çok güzeller dimi ama bunları kartondan ya da kağıttan değil kalın renkli yada desenli kağıtlardan yapın. Bristol kağıdı yada mukavva da olabilir süslemesi zor olur ama benden söylemesi :)




Bunu da saksıyı boyayıp, desenli yapışkanlı folyo deniyor galiba onlarla süsleyip yapmışlar çok güzel olmuş bence. Çok değişik bir fikir :) Bunlardan beğendiğinizi deneyin ben yayınlayayım :) Denmesi sizden yayınlaması benden. ezgiozen1994@gmail.com adresime gönderebilirsiniz :)

Hadi kolay gele. Ben kaçar. Hayırlı geceler... 
İnstagram için TIK :)
Twitter için TIK :)
Bloglovin için TIK :)

2 yorum:

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...